En buket af de skønneste tulipaner

Kender du Angelique? Det er efter min mening en af de sødeste tulipaner. I denne uge fik jeg 30 af slagsen af mine forældre, - de ved jo godt hvad der skal til for at gøre mig mere end bare glad. :) Tulipaner er jo min favorit på denne årstid, og jeg køber da, men synes at udvalget hvert år - svinder mere og mere - til de mest almindelige tulipaner. Og det er synd. Heldigvis har blomsterhandleren ved Magasin, Kgs. Nytorv - et hæderligt udvalg, hvorfra denne buket da også kommer. Vi kommer gerne når blomsterne er friske - og prisen er god.

Kommentarer

  1. Hej Eva.

    Jeg kender godt angelique tulipaner, havde den i haven for at par år siden, meget skønne kronblade.

    Vaserne de spørger til er importeret..... af mig selv. En af gangen over de sidste 7 år, har ikke set nogen andre udbyde dem i Danmark, måske jeg skulle udbrede denne import til andre end mig selv.
    De er nu forholdsvis kostbare, tror hver potte ville løbe op i nærheden af 1000 kr stykket ved videresalg hvis jeg skulle have dækket blot omkostningen ved køb og tranport uden overskud.
    Men måske i fremtiden, overvejer at tale nærmere med producenten.

    Henrik

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.