Tulipoman

Tulipanen er min yndling. Jeg er så imponeret over at denne oplevelse og blomsterpragt kan komme op så hurtigt, og tilmed være smuk i hele forløbet. Jeg elsker når de står helt grønne, og når de får mere og mere farve, for til sidst at eksplodere i en skønhed som i mine øjne er helt fantastisk. Som forårsbebuder er det skønt at lade sig forføre til at købe et par rigtig store buketter, eller måske bare en tyve styks og så se moder naturs skønhed folde sig ud. Jeg skifter altid vand, og nogle gange har jeg sat dem i køleskabet, eller bare i et koldere rum, så jeg kunne holde dem flotte. Det strækker holdbarheden ret så meget. Det kan varmt anbefales, hvis du som jeg er tulipoman. :)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.