I love Paris in the springtime





sang Sinatra... Og det forstår jeg så vel: Vi var i Paris i påskeferien for at hente denne store krukke, malet og designet af min yndlings Pariser: Fabienne Jouvin

Hun er utrolig dygtig til at lave noget - der har sin helt egen stil. En stil jeg er blevet forfalden til over de sidste 10 års tid, godt og vel. Jeg har samlet på hendes ting her i Danmark og har fået 6 små vaser, alle individuelle og håndmalede i porcelain. De er unikke, og smukke. I starten af året fandt jeg ud af at kontakte Fabienne på hendes mail, via hendes blog.

Hun svarede at man ikke kunne få flere ting i serien, bortset fra - en enkelt ting - en JAR, som stod i hendes kunster studio i Montmartre. Jeg blev straks interesseret. For sjov skyld sagde min mand, at vi da bare kunne køre ned og hente den. Som sagt så gjort: Vi tog til Paris.

Vi havde godt og vel 30 grader hele ferien, og nød det i fulde drag. Vi endte med at tage i Eiffel tårnet for sønnikes skyld, han var målløs over udsigten, som I lige får med her i næste blog indlæg, som følger senere.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.