Pæoner, forglemmigej, vortemælk - hvor jeg savner jer...



Jeg savner at kunne gå ud og plukke en lille buket til stuen. Jeg er IKKE til store prangende blomsterbuketter, eller høje langstilkede roser, der for mig - minder mere om plastikblomster end rigtige blomster. Jeg vil meget hellere have en lille blandet buket fra haven. Jeg kan godt lide blomsterne er sådan lidt vilde, eller blandede på en måde så det ikke ligner en buket fra tanken, - eller en buket fra supermarkedet med fx indfarvede pilegæslinger eller blå roser.
Jeg plejer at have buketter, på arbejdet. I stuen, - i køkkenet, i soveværelset, i hjemmekontoret og også gerne på bordet udendørs. Hvor bliver det godt .... Nu er der ikke lang tid til.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.