Blomster på min væg

Jeg har fornyligt fulgt et godt råd fra Isabella Smith. Hun skrev i en artikel - år tilbage - at har man en lang og smal stue, hvilket vi har, er det smart at lave en hylde på tværs, det bryder det smalle og er med til at skabe hygge og je ne sais quo. Det der udefinerbare, der bare gør at man bedre kan lide det efter det er lavet om. Kender du det?

Nå men her er det i hvertfald, hvis du altså er nysgerrig. Tapetet er fra Tapet-cafe.Det er Azuka fra Osborne og Little, håndtrykt i England. Det er sølvblade på en bund af noget creme, med store hvide blomster, som jeg forestiller mig kan være hvide pæoner.

Faktisk fik jeg fornyligt en utroligt smuk buket hvide pæoner. De ramte mig lige i hjertekulen.
Jeg har selv Festiva Maxima i haven, en smuk og stærk pæon, som har et stænk af rødt. Jeps...også i pæoner, elsker jeg nemlig at blomsterne har et twist. ;)

Hvis du vil se den - klik her


Kommentarer

  1. Hej Eva...
    Sikker på, at dit hjem ikke skal i Bo Bedre ??
    Hvor ser det smask-hamrende-godt-ud og der er kræset for detaljen:0)
    WAW siger jeg bare...

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.