Frosne tulipaner

Her til morgen fik jeg taget lidt billeder af haven med et let lag frost. Det var faktisk ret kønt, men desværre har nogle af blomsterne - fx. et par af pæonerne taget lidt skade. Og min magnolia, som ikke har ret mange blomster i forvejen har også fået brune blomster.

Men tulipanerne, som hang ret meget, havde alle rejst sig da jeg kom hjem igen. Og så var jeg jo bare glad, for nu har jeg ligget på knæ og gravet - og gravet - og gravet...
Så vil man da bare gerne have at de skønne tulipaner ikke går til... selvom isdronningen nu så gerne ville have dem.





Kommentarer

  1. Smukke ser de ud med frost på - men hende frk. isdronning må altså godt rejse mod nord NU - så de skønne blomster ikke tager yderliger skade...mine Flittig Liser har da bestemt også lige fået et snert...Øv!
    Knus

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.