Jeg maler - og maler - og maler

I de forgangne dage har jeg malet terrassen, et havebord, et haveklapbord, et haverullebord, to dækstole, to fodskamler til dækstole, tre store kurvestole.... Pyyyh ha

Nu mangler jeg kun:
En stor bambus havestol, (se billedet), to fodskamler der passer til kurvelænestolene, tre kurvespisestole, og to haveklapborde som skal skifte farve...(tror jeg).
Men så slipper jeg forhåbentligt også for at male mere i haven i år.



Den gamle stol på billedet, har jeg faktisk haft betænkeligheder ved at male, men har besluttet at tiden hvor ting måtte have det grå patinerede look, i haven, - er forbi. Når alt er malet skal jeg nok vise hvor fint det er blevet, men indtil da - roder jeg en del derude, for fliserne skal jo afdækkes, så der ikke kommer maling på dem.

Alt dette er jo også fordi jeg så gerne vil passe på min kære stole. Det er hamrende dyrt at købe havemøbler, og dem jeg gerne vil have [læs: Fermob] - er ikke inden for budgetrammen - de næste par år. Så jeg nyder mine teakdækstole og kurvemøbler, og sådan skal det gerne blive ved med at være. Derfor må jeg også yde, - så jeg forhåbentligt kan nyde - resten af sommeren.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.