Kom maj du søde milde

Kom, maj, du søde, milde!
Gør skoven atter grøn,
og lad ved bæk og kilde
violen blomstre skøn.
Hvor ville jeg dog gerne,
at jeg igen den så!
Ak, kære maj, hvor gerne
igen i marken gå.

Jeg glæder mig til imorgen, hvor vores lille familie skal på picnic. Der er købt ind af lækkerier, og jeg håber at vi skal nyde det - et rigtigt dejligt sted. Egentlig var jeg fast sat på Møn, men så huskede jeg et godt sted, som jeg forhåbentlig kan fortælle om i overmorgen. Lover... skal lige se hvordan det går først.

Jeg håber at I, mine kære medbloggere har gode planer for udeliv i denne weekend.
De lover 20 grader. Skøøøøønt....

Jeg har luget og luget hver aften, i denne uge og det bliver ved med at vælge op med ukrudt. 4 sække med mælkebøtter fra plænen, - jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke vil sprøjte, men jeg overvejer nu stærkt Plænerens. Vil så gerne have at plænen bare er grøn. Og indtil videre har jeg da i hvert fald brugt 12 timer på at luge plænen - hvert år siden 2007. Alligevel dukker skidtet op igen.

Nu synes jeg at jeg har fortjent et hyggeligt hvil og en dejlig picnic med min søn og min elskede mand. Vi fejrer - 12 års bryllupsdag i denne weekend.

Du må have en dejlig weekend.
Her er et kig i noget af det der også blomstrer i haven i dag.

Kommentarer

  1. Hej.
    Rigtig skøn blog du har -glæder mig til at følge den.
    Tillykke med Jeres 12 års brullupsdag.
    God week-end.
    Knus Hanne Bente

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.