Giveaway gratis kæmpekasse tulipanløg

Der er tale om nogle af de store kæmpe flotte tulipaner. Ikke små løg. Da jeg var hos blomsterhandleren idag, spurgte hun om jeg ville have tulipanløg. Det siger man vel ikke nej til. Men da jeg kom hjem tænkte jeg - hvor skal jeg liiiige gøre af så mange tulipanløg?

Er du interesseret i at afhente en kæmpekasse næsten på størrelse med en flyttekasse af sunde og friske tulipanløg? De er naturligtvis gratis. De kan afhentes her i haven i Greve, hvis du er interesseret - skriv - det er naturligtvis først til mølle!

Her er nogle af tulipanerne - og nedenunder er billederne af tulipanløgene. De ser fine og friske ud, der er IKKE svamp på dem. Og de er større end dem man fx køber mange steder. Jeg tror man kan sige at de er størrelse ca. 10/12. Det er blandede farver. Men det kan jo også se skønt ud. Alle der læser med her, kan skrive. Så kom frit frem, hvis du vil have flor.





Her et bevis for at selvom det er blandet, kan det godt se dejligt ud alligevel.
Billedet er fra min søns have. Tanken var at han skulle have lov til at plukke, 
- men det havde mere moderens interesse end vores søn. ;)



Kommentarer

  1. Jeg har desværre ikke plads, gid jeg havde - jeg gad godt ha sådan et blandet tulipanbed, ak!

    SvarSlet
  2. Der er desværre alt for langt til Greve sådan en søndag aften, men hvor er du dejlig gavmild, og hvor bliver det et flot tulipanbed hos modtageren :)

    Knus Ulla

    SvarSlet
  3. Det blir vel litt for langt fra Norge også ;(

    SvarSlet
  4. Hej

    Jeg tror bestemt jeg kan få lavet plads til en hel del tulipaner.
    Desværre kan jeg ikke afhente dem før i Påsken.Jeg bor på lolland men vi skal på besøg hos vore børn i Kbh.

    Havehilsen
    Ole

    SvarSlet
  5. Flot giveaway, men for langt fra Samsø :o)

    SvarSlet
  6. Wouw for et tilbud, der er én der bliver rigtig glad!!

    SvarSlet
  7. OM jeg er, jeg kan køre i morgen. Eller nu, hvis det skal være.

    Århhhhh, mand. De er bare så skønne.

    Ej, ved nærmere eftertanke. Jeg er for træt i dag. Men i morgen eftermiddag?

    De skal jo pynte sidst i maj til min ældste datters bryllup!

    Kh. Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  8. Hej Eva

    Det er da et fuldkommen fantastisk tilbud.
    Jeg kan også uden problemer komme til Greve, så lad mig vide om jeg skal starte bilen :o)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres hilsner. Tulipanerne går til Marianne, som gerne henter imorgen. ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.