Forårsstemninger


Lige nu: Hornvioler - har du sat dine?
Narcisser og tazetter 

Kommentarer

  1. Årets herligste årstid er her, selv her oppe i nord!

    Brita

    SvarSlet
  2. Vårglede og fine bilder!

    SvarSlet
  3. Hej Eva
    Ja jeg har sat mine hornvioler.
    For et par år siden ville du gerne have Dorothealiljer, jeg har lige gravet en ordentlig klump op. Den er for dyr at sende, og jeg ved godt, at du ikke vil sejle, men jeg har forhåbning om, at Anne Mette (Cugina) kommer en tur herover. Hvis I ikke bor for langt væk fra hinanden, kan du måske afhente en pottefuld hos hende. Måske har du fået nogen, så er det jo lige meget.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lisbet
      Jeg vil gerne betale for portoen. Enten med mobilporto eller mobilepay, hvis du har mulighed fo at sende? Ved ikke hvor Anne Mette bor.
      Kh
      Eva

      Slet
    2. Det er helt i orden Eva, jeg kan heller ikke lige på stående fod huske hvor Anne Mette bor. Vil du sende din adresse og telefonnummer til mig, så giver jeg besked om vægten på pakken i næste uge, når jeg er klar til at sende. lisbethklastrup@gmail.com
      Kh Lisbeth

      Slet
  4. Jeg har sat lidt ikke så mange som jeg plejer da murerne på huset renoveres. En del står tæt ved murerne. Men undvære dem helt vil jeg ikke. :-)

    SvarSlet
  5. Sikke en masse glade ansigter. Jeg har endnu en bakke med hvide hornvioler stående, jeg venter fortvivlet på at mine Vibeæg, som jeg lade i efteråret kommer op, så jeg kan se hvor jeg kan plante hornviolerne - måske kommer de slet ikke.....

    SvarSlet
  6. Hej Eva... hvor er det et skønt skønt foto af hornvioler, og sikke en lækker farve du har fundet. Dem må jeg lede efter :-))

    SvarSlet
  7. Rigtig flotte billeder. Hvor er de hornvioler flotte. Jeg har sat mine i krukker :-)

    SvarSlet
  8. Kære Eva.

    Dejlige glade hornviolansigter, der stråler om kap med forårssolen. Her i Flade er vinteren ikke ovre rent mentalt, før der er plantet masser af hornvioler ud i krukker. Og havemøblerne er fundet frem. Hornviolerne skyder ligesom det hele igang og giver energi og dynamik til forårshaven. Jeg påbegyndte hornvioludplantningen igår. Der har været nattefrost, men no harm done. Jeg fortsætter idag. Skal også til at kigge dybt i kasserne med frøposer. Nu er lyset ved at være tilpas skarpt.

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan se det for mig. Vi har haft frost og jeg håber mine nye pæoner som er i jorden ikke tager skade. Indtil videre nyder jeg at havn er ved at vågne af sin skønhedssøvn.

      Slet
  9. Jep - kan slet ikke lade være ;o)

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder af de smukke blomster.

    SvarSlet
  11. Hver årstid har sin egen charme, men foråret står mit hjerte nærmest. Det giver smil på læben, når blomster og løg begynder at stikke næsen frem af jorden, og lyset bliver anderledes. Træerne blomstrer nu, og det vælter op af jorden. Jeg har en del selvsåede hornvioler, som er flyttet ind alle vegne. Jeg har desværre hverken købt eller plantet årets nye hornvioler endnu. Jeg er i det hele taget bagud med ALT. Det er vist også på tide at få alle de mange frø i jorden.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.