Min vildeste luksus

Jeg synes at dette er havens vildeste luksus. Den er ganske vist ikke særligt stor, men når den blomster
kan jeg alligevel godt nyde "skyen" af magnolia. Det er det skønneste syn!

Men Lunaria 'Judaspenge' er nu også ret flotte nu de er begyndt så småt at springe ud

Der er 3 forskellige farver, mørk og lys purpur

Og så var der lige denne tofarvede, som jeg jo STRAKS fald for. :)
De forskellige er blot nogle jeg har sået, som jeg har fået frø fra grøftekanten. De er toårige.
Så jeg er nu glad for at se at det jeg såede sidste år - bare kommer. De er ret nemme!

Men magnolia... - det er favoritten lige nu. Den er så skøn med sines store blomster.



Kommentarer

  1. Hej Eva du har så ret med Magnolien , den er så fin. Jeg nyder også min, den er begyndt at drysse det fineste hvid tæppe på græsplænen.

    SvarSlet
  2. Der er så meget at glædes over lige nu, og magnoliablomster er en vigtig del.

    SvarSlet
  3. Magnolien ser pragtfulde ud. :)

    SvarSlet
  4. ...og den bliver kun dejligere og dejligere for hvert år - og Magnolier er også ofte smukke resten af året, selv når de ikke eksploderer i blomster.

    SvarSlet
  5. Og altså, hvor er den bare vildt smuk.
    - elsker elsker elsker magnolia :-)

    SvarSlet
  6. Dejlige billeder fra din have, kan godt forstå du er forelsket, magnoliaen er skøn, dit dejlige hængepil er med til at understrege stemningen :-)

    SvarSlet
  7. Ååååhhhh, den der dog bare havde plads til en magnolie! Dejligt ser det ud.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.