Påske gøremål og ny inspiration


Nu ligger påsken jo lige om hjørnet. 
Måske er mange af jer på vej på ferie
eller skal du i haven?

Jeg ser i hvert fald frem til et par dage i haven i næste uge. Hvis du har lyst til lidt
Påske-dekorationsinspiration så kig evt. med på mit EASTER board på Pinterest. 

Der er naturligtvis også mange andre billeder der kan inspirere til nye gøremål som
fx. dette board med billeder fra vores have.  Eller et af alle de andre boards, - der bugner
af flotte havebilleder, indretning, ideer til udflugter, mad, hår, grafik og meget andet spøjst.

Håber du får en dejlig påske uge! Men først skal vi nyde den kommende weekend

Kærlige havehilsner fra Eva

Kommentarer

  1. Dette slo meg rett ut. Himla vakkert! Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din hilsen Anne. Jeg kan heller ikke stå for ranunklerne på denne tid af året.

      Slet
  2. Jeg skal også frygtelig gerne i haven i næste uge hvis vejret tillader dette ;) - go' weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ser lovende ud Tim. Vi må håbe det bedste med aprilvejret. April og maj er så utroligt dejlige.

      Slet
  3. Skønne billeder som altid. Det bliver dejligt, at komme ud i haven i påsken.
    Ha' en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Laleh. Vil nyde de fridage vi får. Men der skal også laves en del. Jeg har fået et ton sten leveret, og skal lægge dem. Det når jeg nok ikke på den tid, men håber dog at nå det i foråret.

      Slet
  4. Kære Eva.

    Pinterest er genialt:o) (OG en farlig tidsrøver!.o) Dejlig påskeinspiration, der er at finde på dit Easterboard. Smukt billede som altid.

    Her står den ikke på udrejse, men havearbejde, malerarbejde, opgradering af "materielgården", gæster etv etc - og John tilbringer alle sine påsker på Heides Planteskole:o) Emma, Molly og jeg tager på lidt "ferie" ude i glashuset.

    Rigtig dejlig weekend til dig og dine.

    Knus og tanker

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære tante Grøn
      Det lyder som ren nydelse - med alle forårssyslerne. Skal også male, men er også igang med at lægge en pigstenssti i stedet for noget af græsplænen. Glæder mig så meget over denne skønne tid.
      Har lige plantet et yndigt Ahorn træ hos mor i weekenden, og det var en af de ting jeg også gerne ville nå her i foråret.
      Jeg håber I får den dejligste påskeferie i mands minde, og at vejrguderne er med os.

      Gode tanker og kram til jer alle
      fra mig

      Slet
    2. Kære Eva.

      Åh, hvor fint med et ahorntræ på din mors grav. Den 10. april var det et år siden jeg mistede min mor. Jeg var omme og lægge et moshjerte med blomster og tænde et lys for hende. Næste morgen havde jeg behov, for at besøge hendes grav igen. Og der var kommet masser af blomster om til hende på hendes dødsdag og det rørte mig så dybt, at se, at hun ikke er glemt.

      Knus og de allerkærligste hilsner og tanker

      Ja, lad os håbe på en rigtig dejlig påskeferie. Det kunne vi trænge til, ikke?

      Slet
  5. Simpelthen så skønne billeder på Pinterest fra din have - waauuuw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sussi... Jeg synes jo også det er lidt sjovt med at tage alle de havebilleder.

      Slet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.