En smuttur til Holland

I denne uge tog vi en smuttur til Holland. 
Vi boede i et dejligt, roligt havehus med den mest fantastiske udgang til en skov!

Vi håber på at vende tilbage en anden gang - huset er det perfekte udgangspunkt for at se Amsterdam og omegn, hvis man godt kan lide at bo roligt i grønne omgivelser. Så jeg kan kun anbefale at du overvejer at prøve AIRBNB - se mere her!

Fotos fra haven, hvor vi boede i Tuinhuis / havehuset til venstre.
Det ligner umiddelbart ikke et hus, men det består faktisk af to små huse, der er bundet sammen,
 med et utroligt lækkert og hypermoderne badeværelse i midten.


















Området er meget frodigt, og består af flotte huse med velplejede haver - meget roligt og sikkert at færdes i. Der er en masse gode restauranter i Hilversums restaurantkvarter, kun 2-3 km fra huset. Alt i alt: En fremragende oplevelse! Skal nok vise flere billeder når jeg har fået dem downloadet fra telefonen. Ellers ligger der mange allerede på Instagram. Se med her https://instagram.com/evigglade/


Haven bød på dejlige kige i alle retninger, og lige nu blomstrer passionsblomsten, som var ret stor og flot.

Kommentarer

  1. Det vil jeg glæde mig til, der findes så mange skønne haver i Holland, kunne godt tænke mig en tur dertil :-), kh Margit

    SvarSlet
  2. Det er altid skønt at have et dejligt udgangspunkt.....og skønt at blive inspireret....sådan en tur burde jeg tage...

    SvarSlet
  3. Altid dejligt med en tur udenlands og det ser da ud til at være et fint overnatningssted. Glæder mig til flere billeder.

    SvarSlet
  4. Orv, det ser dejligt ud. Det må vi lige huske til næste gang vi kommer på de kanter. :o)

    SvarSlet
  5. Hej Eva.Det var da et skønt sted i havde fundet.Holland er et dejligt land at rejse i.................har selv været i Amsterdam et par gange.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.