I paradis

Lige nu svælger jeg i synet over folks smukke paradisæbletræer. Det er underligt nok et træ, jeg før ikke var ret vild med. Det har så ændret sig fuldstændigt i år. 

Har planter 3 allerede - og et mere i denne sort er på vej. Glæden vil ingen ende tage - så smukke blomstergrenene er. 







On the way home I went by this crapapple 'Golden Hornet' - and it was so beautiful. I wonder why I never saw the beauty of these trees before. As a gardener my taste for different plants I never would be interested in before seem to mature? Do you feel the same?

#gardens #crabapple #goldenhornet #flowerringtrees #gardenersworld #gardensofinstagram


Kommentarer

  1. Hej Eva, som altid ser du, alt det smukke og fanger øjeblikket med dit kamera, til glæde for alle os andre. Kærligste hilsener Jan :-)

    SvarSlet
  2. Hej Eva
    Jeg har en del paradisæbletræer, de er så smukke nu, godt du også har nogle. Smukke billeder som altid.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Vi har altid elsket vores store paradisæbletræ, det er under det vi finder skygge når det er varmt, og det er smukt når det blomstrer og smukt når det bærer æbler - og sk...irriterende når det smider de gamle æbler der spirer alle vegne :-) Men sådan et som du viser med meget røde knopper, det kunne jeg vel nok godt tænke mig, det er helt utroligt smukt - men nix, ikke plads

    SvarSlet
  4. Flotte billeder af dine overdådigt blomstrende paradistræer. Har du mon navnet på dem?
    Kh. Ingeborg

    SvarSlet
  5. Golden Hornet, undskyld det ret sene svar ��

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.