torsdag den 22. januar 2015

Sådan ser min nye bog ud!

Min første bog - jubiii 
Jeg nærmer mig færdiggørelsen af bogen. Her kan du se omslaget. Jeg er så spændt og håber at I vil synes om den. Den kommer til at se sådan ud. Som haveelsker, der aldrig helt kan få nok at at være ude i vores egen have, har jeg været på besøg i en masse skønne danske haver, som haveelskerne selv har skabt fra bunden. Klik på billedet for at se stort billede!

Haveelskernes Haver - 240 sider.
udkommer snart fra
NYT NORDISK FORLAG ARNOLD BUSCK
ISBN: 978-87-17-04498-2






39 kommentarer:

  1. Et rigtig flot og spændende omslag, kan næsten ikke vente med at åbne bogen :-) Er spændt på hvornår snart er (udkommelsen)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Anette
      Tak skal du have. Jeg regner med at få besked om det snarest. Skal nok vende tilbage. :)

      Slet
  2. Uuuuhh oooooohhh jeg genkender i hvert fald én have på billederne (udover din egen), og skal selvfølgelig have fingre i denne bog. Hvor jeg glæder mig på dine vegne. Håber den bliver en succes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Nette, det gør du men der er 12 af slagsen. :) Tak for opbakningen, du får lige et cyberknus.
      kh
      Eva

      Slet
  3. Det ser - selvfølgelig - bare godt ud, og det bliver en fest at læse den. Helt sikkert spækket med inspiration, lækre fotos og flot layout! Glæder mig sådan på dine - og på læsernes ;-) - vegne.

    /Birgitte

    /Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte, - superglad for din støtte. :)

      Slet
  4. Det ser flot ud - tillykke med udgivelsen Eva.
    Måske skal jeg skrive den på ønskesedlen.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nogle haver med som du kender,men også flere upublicerede. Så det er jo altid spændende at se om de falder i god smag. :)

      Slet
  5. Det ligner en bog der ikke må mangle i bogskabet... Det ser smukt ud Eva.
    Ønsker dig alt det bedste med udgivelsen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have for den søde hilsen Lise.
      knus til dig også.
      :)

      Slet
  6. Hej Eva, det kribler allerede i mine fingre for at få fat i bogen, elsker at sidde og læse om andres haver, suge til mig, bruge det, omstrukturere det, drømme om det og måske endelig springe ud i det. Glæder mig til alle de fine billeder du har taget, den bog må jeg bare eje, håber af hele mit hjerte at den bliver revet væk.....altså først når jeg har købt en ;-), kh Margit

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Margit, jeg er så glad for at du er kommet med her i Blogland. Interessen er i hvert fald gengældt. :)
      kh
      Eva

      Slet
  7. Ser spændende ud :)

    SvarSlet
  8. Meget, meget spændende - både for dig og for os! :D Stort tillykke med "barnet".
    Glæder mig rigtig meget til at se hvilke haver der er repræsenteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Fru Friis, du kan tro at glæden er stor også her. :)

      Slet
  9. Hvor er det spændende Eva. Den ser rigtig lækker ud. Stort, stort tillykke! :-)
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  10. Hej Eva.Hvor er det spændende med din nye bog.......................flot omslag.
    Og kan da næsten ikke vente med at få din nye bog i hænderne.
    Pøj-Pøj med udgivelsen Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Jette. Du er altid så venlig at give fuld opbakning. Det er jeg rigtig glad for.

      Slet
  11. Kære Eva.

    Sikke et smukt omslag. Jeg er SÅ stolt af dig. Hvor er jeg glad på dine vegne. Nu glæder jeg mig bare til at sidde med din bog i hænderne og labbe hvert et ord og hvert et billede i mig. Husk at tage med til trykstart, hvis det er muligt. Det er et helt ubeskriveligt øjeblik.

    Kæmpestort knus og de kærligste tanker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Jytte,
      Du er jo en af de dejlige haveelskere! Det tør vi da godt at røbe ikke? ;) Og hvilken have. Jeg kigger ofte på billeder fra vores besøg, og drømmer mig tilbage.
      Glæder mig HELT utroligt til at du skal have din bog. Hils de søde omkring dig. Håber du kan mærke at det lysner meget nu.
      De kærligste tanker til dig - du er et livsstykke! Knus og Kram

      Slet
  12. Hej Eva,
    Tillykke med din fine bog. Du tager så smkke billeder. Den skal på in ønskeseddel. Jeg kommer frø i postkassen i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, jeg nåede ikke i posten idag, men det gør jeg nok imorgen. Tak for opbakning og søde ord.
      Kh
      Eva

      Slet
  13. Boken ser aldeles nydelig ut! Gratulerer så mye! hilsen Anne-Kristin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Kristin. Så mange tak skal du have.
      Kh
      Eva

      Slet
  14. Kære Eva Den ser skøn ud! Den skal jeg helt sikker have fat i . Mvh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina. Det glæder mig meget at høre, kan du tro.
      kh
      Eva

      Slet
  15. Den glæder jeg mig til at læse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber du synes om den, Esther. Og jeg håber at holde åben have en dag, så ses vi måske dér? Har ingen dato endnu.

      Slet
  16. Hvor ser det godt ud, den bog glæder jeg mig meget til at bladre mere i :)
    Tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. kære Ulla
      Tak skal du have for din søde hilsen.
      kh
      Eva

      Slet
  17. Den boka må jeg kjøpe. Den ser så innbydende ut. Hager som ønsker velkommen og gir inspirasjon. Gleder meg. Lykke til! Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Anne :)
      God weekend ønskes du herfra
      kh
      Eva

      Slet
  18. Det var weekendens bedste nyhed - den bog SKAL jeg bare eje!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tulle. Det varmede. ;)
      Fortsat god weekend!
      knus
      Eva

      Slet
  19. Hej Eva. Et stort tillykke med din bog og med udgivelsen. Det er godt gået. Jeg håber, den bliver en succes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birgitte
      Tak for din søde hilsen
      Kh
      Eva

      Slet
  20. Hej Eva - det er super spændende med din nye bog. Jeg glæder mig meget til at se hvad du har samlet af lækkerier!
    Stort tillykke.
    Kh. Lone

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...