onsdag den 1. april 2015

Et smugkig fra haveelskeren
Margit Engens have

En af Danmarks herligste Haveelskere : Margit Engen i sit rette element!





























Billederne er fra bogen HAVEELSKERNES HAVER, som udkom i sidste uge. Bogen handler om 12 smukke haver med sjæl og charme. Blomstervildskab og paradisstemning. Græsser og betagende scenerier. 

Margit Engens drivhus


Smugkig fra mit havebesøg hos Margit Engen.



 
Vil du høre mere? Så mød mig hos Anchers Planteskole i Greve langfredag her i påsken mellem 12-15, og jeg vil sælge samt signere bogen, så længe lager haves!


Håber vi ses! ;)
Med ønsket om en god påske

Knus fra Eva

14 kommentarer:

  1. Kære Eva Godt initiativ, jeg har aftaler fredag men jeg har også fået bogen, dog ville jeg gerne have den signeret. ;-) Det er en vidunderlig inspirationsbog. Fantastiske billeder. Lykken er, at sidde i orangeriet og kigge i din bog. Det gjorde jeg forleden, så er havesæsonen startet. God påske. Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Tina
      Så er påsken på trapperne. Jeg vil også være med til andre åben have arrangementer senere på sæsonen, så vi får rig mulighed for st mødes. Det vil jeg glæde mig til.
      Hav en skøn påske

      Kærlge hilsener
      Eva

      Slet
  2. Det verkar vara en fin bok med mycket inspiration. Synd att det är så långt att åka från Jönköping i Sverige till er på långfredagen annars hade jag gärna kommit. Önskar dig lycka till
    och en fin Påsk
    Kram Meta

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Meta
      Det var forstås også en alt for lång tur :)
      Takker for din søde hilsen
      Glad påsk til dig!

      kram
      Eva

      Slet
  3. Hi Eva,
    That seems a promising book!
    I wish you beautiful Easter weekend!

    Kind regards, Gerry

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you so much Gerry. I hope you will find great outdoor weather, so you too can have lots of joys of Easter gardening!
      Best EasterBunny wishes from
      Eva

      Slet
  4. Kære Eva.

    Nu er du for alvor blevet en kendis. Have fun signing books here, there and everywhere. Jeg er også nødt til at have en autograf i mit eksemplar af bogen engang, når lejlighed bydes.

    Margit Engens have og dekoer er bare æstetik i højeste potens. MUMS!

    Påskeknus fra et stormomsust og vinterligt Flade

    SvarSlet
    Svar
    1. Må se om vi kan få lidt bedre vejr, så folk vover sig ned på planteskolen. Lige nu er det dog ganske pænt og narcisserne er ved at springe ud! Hvad med Jeres?

      Margit er bare så dygtig, og har en naturlighed i alt hvad hun laver. Det bliver ALDRIG for kunstigt, eller stift. Det er i mine øjne det, der gør Margits dekorationer til noget af det smukkeste i faget.

      knus
      Eva

      Slet
  5. Hej Eva.Margit Engens bog Engen have og blomsten har jeg.....................skøn bog.
    Elsker dejlige havebøger man kan drømme sig væk i .
    Rigtig god påske til dig og din familie knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det er også en klassiker. Der er så mange fine billeder i den bog. ;)
      God påske herfra Jette

      knus
      Eva

      Slet
  6. Held og lykke med signeringen - det er en dejlig bog med de skønneste billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have søde Sussi.

      Håber der kommer nogen.

      :)

      Slet
  7. Rigtig fin bog du har lavet, og sikke en skøn have du har. jeg har lige skrevet lidt om bogen på min blog, du kan jo kigge ind og læse det hvis du får tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det vil jeg gøre. :)

      Slet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...