lørdag den 13. maj 2017

Roskildefestival for havefolket

I år sker der noget nyt og vidunderligt på den danske havescene. Flere i dette forum har nok allerede hørt om det : Haveselskabet arrangerer en stor udstilling for havefolket. En slags Roskildefestival - for havefolk. Der er et gigantisk program. Det er en event jeg glæder mig rigtig meget til. Jeg har allerede købt biletten. Måske ses vi derude? 


Særligt glæder jeg mig til at se blomsterkunstneren Marianne Eriksen Scott-Hansens arbejde. Kig evt forbi hos Marianne og se hendes fuldkommen fantastiske instragramgalleri lige her: Http://www.instagram.com/marianneeriksenscotthansen


Se mere af Marianne Eriksen Scott-Hansens paperart på hendes instagramprofil, lige her.


Vil du vide mere om CPH GARDEN?
Læs mere på Haveselskabets egen website

 En hyldest til haveglæden   |   Se programmet her 


This year something new and wonderful is happening here in Copenhagen. A garden exhibit of international scale is being held for the first time. I already got tickets to CPH GARDEN and will in particular look forward to seeing the work of the talented danish paperartist - June 21 to 25 in Valby parken.

#cphgarden2017 #haveselskabet #cphgarden #art #trädgård #hageutstilling #trädgård #trädgårdsinspiration #paperart - info: haveselskabet.dk/cphgarden 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...