Vil du med i 2011 Have Kavalkaden?

Du kan stadig være med i årskavalkaden. Vis os dine billeder fra 2011. Gerne et fra hver måned, hvis du har. Ellers det der kommer tættest på. Det er så sjovt at se det, andre selv synes har været nogle af årets absolutte highlights.

Læg en hilsen og fortæl mig om du deltager, så skal jeg nok sætte dig i min "Kavalkade fane" med stort billede og link. Kom ud af busken nu - og vis os dine "havedarlings" fra det forgangne år. Kavalkaden slutter søndag.


Kavalkaden gør næsten, at man føler sig lidt som en bi - fra blomst til blomst - fra blog til blog. Dejlige blomster, - med løfte om lyset der vender tilbage.

Kommentarer

  1. Kære Eva. Jeg kan se, at min kavalkade ikke er med, men måske den ligger og venter. Der er nok mange der vil være med.

    Det er nogle utrolig flotte billeder der er i de forskellige kavalkader. Man bliver helt henført til foråret.

    Tak for den gode idé med at ligge dem på, så vi alle får glæde af dem.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  2. Jeg også forsøgt mig på min blog, men havde ikke billeder fra de første 3 måneder.

    SvarSlet
  3. Hej Lise Lotte

    Tak fordi du deltager. Du er hermed lagt på. Jeg skal nok opdatere lidt oftere fremover.

    knus fra Eva

    SvarSlet
  4. Hej Eva
    Nej hvor det går, det er dejligt :o)

    SvarSlet
  5. Hej Eva,
    Hvor er du flittig :))))))))))))

    SvarSlet
  6. Sikken et arbejde du har påtaget dig, men et dejligt arbejde. I hvert fald for os andre :-). Der var nemlig et par jeg havde misset. TAK fordi du tog initiativet og lægger alle links ud.

    Ha´en god aften
    Birgitte

    SvarSlet
  7. Sådan noget med events er du altså skidegod til Eva!
    Og hold da bare op (nej det mente jeg ikke, jeg mente bliv ved) nogle lækre grafiske detaljer, du laver. Gid jeg kunne finde ud af sådan noget.
    Det er ren nydelse, hver gang jeg besøger dig.

    Og helt skøn ide med kavalkade. Er sikker på, det udrydder faretruende vinterdeps. Og andet krapyl, som kunne komme til at trives indendørs.

    Smil fra Marianne
    Den Helbredende have

    SvarSlet
  8. Kære Eva. Ihh hvor er de altså gode. Du er fantastisk til det der grafiske. Sikken en gave.

    Og sikken dog et arbejde du der fik påtaget dig :):) det skal du have tak for.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  9. En trevlig idé som jag gärna är med på! Min årskavalkad finns på

    http://annavattenkannastradgard.blogspot.com/p/aret-i-bilder-2011.html

    Kramar från Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  10. Hejsa Eva
    Nu har jeg også kikket dybt i gemmerne og lavet en collage over året, som er gået.
    Ja, I har ret, det er en sjov og spændende måde at se andres billeder på - og egentlig også sine egne...
    Ha' en dejlig torsdag :-)
    Hej fra Line

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.