X-Faktor - Romantiske Roser er røde




Skulle jeg vælge - en - og kun en rose er mit førstevalg denne Gallica rose som hedder "Charles de Mills". Den er så utroligt romantisk og smuk i sin form, og når jeg ser den tænker jeg på gamle dage. Og duften er også bare i top. Den er flittig, og bliver hurtig stor. MASSER af blomster har den. Flot og sundt løv. Det er en rigtig kærlighedsblomst.

Kender du den ikke - er den hittet - og jeg har kun ros til overs for denne skønhed af en rose ;) - SE ALLE DE FLOTTE RØDE X-FAKTOR INDLÆG HOS ANNE FRA MOSEPLASSEN HER!


Kommentarer

  1. Hvis jeg nogen gange skulle vælge en rød rose, måtte det da blive den. Det er en sjov spættet farve, den har. At den så også dufter, gør jo straks rosen mere interessant.

    SvarSlet
  2. Mums en lækkerbisken :o)
    Tænk at alle de blade kan være inde i en knop... skøn farve og sødt at den gule midte lige kigger frem :o)
    Og så ser det supergodt ud sammen med fingerbøllen - perfekt :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Det var en utrolig rose

    SvarSlet
  4. Den var kjempeflott!

    SvarSlet
  5. Hvor er den fin - den skal jeg huske, næste gang jeg står og overvejer roser til haven!
    Tak for inspiration :-)

    SvarSlet
  6. Åhh, den var bare helt nydelig!!!

    SvarSlet
  7. Ja sådan en flot rød rose er da lige noget for en rosenelsker som mig. Den har jeg ikke set, men meget smuk er den.

    Hilsen
    Lise Lotte

    SvarSlet
  8. Frodig og vakker. :)

    Lykke til!
    Har et lite Løv lotteri på gang, så velkommen inn om du vil. :)

    SvarSlet
  9. Mycket vacker combo!! Jag ska flytta några digitalis till min Charles de Mills.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.