At se det store i det små

Jeg er ret glad for at tage makrobilleder af mine blomster. På denne måde får de nemlig den fulde opmærksomhed, som de jo - i mine øjne fortjener. Kun her ser man alle de fine små hår på bladene. Eller støvdragerne - eller vanddråben. Eller som her - en smuk grøn bille, fotograferet på Overdam Planteskole i Hørsholm. Billedet til højre er taget i haven - og er selvfølgelig en af havens mest uundværlige stauder, - som jeg til dels plukker meget af til buketter, - men som også er med til at give øjet ro, ind i mellem alle mine pink, rosa og blå stauder. Hvis du vil se hvad det er jeg mener, klik på billedet, så kommer det op i større format. Hvis nogle kan fortælle mig hvordan man kan få billederne vist i større format, er jeg den glade modtager at gode råd! ;)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.