Roser i min have


Jeg eksperimenter med flere forskellige slags farver roser,og håber at det alligevel går, - i efteråret var jeg meget i tvivl men faldt for Jubilee Celebration (billedet for oven), for det var en farve jeg ALDRIG havde set før. Og en helt igennem fantastisk duft. Den er her vist øverst med den mørke "The Dark Lady" ved siden af. Billedet nederst viser den skønne stribede rose "Honorine de Brabrandt". Den er både stærk og fin samtidig med at den remonterer til langt ud på efteråret. Af og til kan det lyserøde godt tåle at få lidt farvestænk som nabo, det kan give lidt ekstra liv. Ellers synes jeg at det kan blive FOR lyserødt.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.