Et fund af en vase

Paris var en forkælelsestur. Skønt at få alle de dejlige oplevelser, - men det er lige så skønt at tage minder med hjem.
Dette er et af mine minder. Jeg var så heldig at få lov til at købe en vase i den studio apartment i Montmartre, som vi lejede. Aldrig før har jeg set noget der ligner den. Den er håndmalet, af kunstneren som ejer lejligheden: Fabienne Jouvin. Jeg kigger på den og finder hele tiden nye detaljer, - den er en mylder af mønstre, og det er jo lige noget for en grafiker sjæl, som er fan af ornamentik. Med tulipaner fra haven er den en livsbekræftende syn at skue. Jeg er den heldigste pige på jorden lige nu. Klik lige på billedet, så ser du bedre detaljerne.




Kommentarer

  1. Kære Eva
    Jeg kan kun give dig helt ret i at dette er et fund af en vase. Den er vanvittig flot og spændende. Tillykke med den! Supergode billeder.
    kh
    bibijo

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.