Glæder mig så meget til at plukke blomster i haven


Jeg plukker gerne buketter, og synes at en buket fra egen have er den største rigdom, man kan få. Det er - for mig - ren nydelse at liste ud i haven om morgenen, og lige plukke et par blomster, så jeg har friske buketter.
Det kan godt være en fyldig buket, men som oftest er det mange små. Her er et eksempel på en typisk havebuket. Her med lupiner, løvefod og kornblomster. Jeg elsker løvefods små stjerneblomster. Klik på fotoet - så kan du bedre se hvad jeg mener.

Kommentarer

  1. Kære Eva,

    ja, buketter er skønne. Kan rigtig godt lide dit nye design. God påske og ferie.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.