Bluebells og Pink Belles

Sidste år fik jeg en hel stor potte med Bluebells løg af en god veninde. Hun har selv haven fyldt med dem, og plukker gladeligt buketter ind.

Igår kom hun med en håndfuld, for at vise hvor store de faktisk bliver, for mine er ikke sprunget ud endnu. De er sååå flotte.

Jeg har fotograferet dem, og har også fotograferet en, som er kommet i haven, som dog er lyserød.

Der er tale om sorten Hyacinthoides Hispanica. Og altså ikke den engelske bluebells, som er er mere blå i farven. Men smukke er de og jeg er lykkelig.

Tusinde tak Henriette! ;)


Kommentarer

  1. Superflot resultat :)


    Rud
    italiensk restaurant København
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlet
  2. Anonym5/25/2011

    Velbekomme Eva. Jeg er jo blevet helt havegal, efter jeg har mødt dig. Dig og din have er jo fantastisk og det er dejligt at blive inspireret. Så det er dejligt, at jeg kan give lidt igen.

    Smil fra Henriette

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.