Sommer frodighed

Min have er MEGET frodig lige nu. Det tegner rigtigt godt, og jeg kan sige at det er denne frodighed som jeg finder så attraktiv, som jeg har ønsket siden vi flyttede hertil. Det tager bare tid at komme dertil. Jovist skal træerne vokse sig til. Det tager endnu længere tid, men jeg synes at jeg begynder at se nogle af de linjer, og det som jeg forestillede mig, - kunne være flot - da jeg så huset og haven første gang. Det er så grønt derude, og der er blomster i blå, lilla, lyserød, pink og hvid. Har ikke nogle billeder fra idag, men her er et som viser nogenlunde hvor vi er. Det er blandt andet allium, akeleje, knopurt og geranium der væver sig ind i hinanden.

Kommentarer

  1. Skønt med SKØNT på - super lækre og indbydende havefotos...sidder og savler...

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.