Dejlige aftener

I forgårs kom min far hjem fra RASK i Køge. Til stor lettelse for hele familien. Nu med ballonudvidelse og i suuuuperglad udgave. ;) Tak til lægerne og - teknologien, som gør at man kan gå ind via armen og "fixe" blodpropper. Hvor man bare føler sig utroligt priviligeret. Endnu en gang har Køge Sygehus reddet min dejlige far. Og for den sags skyld også min mor tidligere på året. Det er nu jeg påskønner vores skattetryk, og tænker - okay... Det er det mine penge går til.

Efter at have hygget os lidt - tog vi et smut på stranden for at se bålene. Desværre var vi lidt sent ude.. Men vi nåede da liige et hurtigt kig på de flotte bål.




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.