En tur i Botanisk have

Igår tog jeg forbi og gik en lille tur i Botanisk have. Her er lidt billeder fra havens mange super flotte kig, og dejlige små stier.

Jeg indrømmer - jeg var ikke inde i væksthusene, for jeg havde ikke spist morgenmad, og det var temmeligt lunt i forvejen, så jeg synes ikke jeg havde brug for drivhustemperaturer i den bagende sol. Men fin have, jeg tror jeg vil der ind igen snart.

Det flotte gamle orangerie er så smukt

Bregner og skærmblomster foran den smukke hvide bro.

Et syn der er Monet værdigt.

Allium - skønhed for alle sanserne

Smukke statuer og en flot pergola giver oplevelser til sanserne.

Et sandt åndehul i byen - som jeg varmt kan anbefale.

Kommentarer

  1. Åh ja, Botanisk Have. Det er godt nok et stykke tid siden (=læs år) jeg sidst var der.

    Kan dog huske jeg var der d. 21. april (min søsters fødselsdag) og der var rigtig pænt med alle løgplanterne.

    Måske vi kunne tage derind sammen en gang? :o)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.