Endnu en dejlig aften

Igår havde vi min ældste veninde på besøg. Hun bor i USA, og skønt var det - vi ævlebævlede og ungerne løb ud og ind af huset og legede. Det er sådanne aftener, man bare husker. Selv om sønnike endnu ikke har lært engelsk, var han og hans kammersjuk ikke bange for at kaste sig ud i det engelske, for at underholde de to søde døtre min veninde har. Sjovt, og livsbekræftende sådan at se børn der leger på tværs af sprogbarrierer. En skøn aften.

Vi sad lidt på terrassen med kølig vin, og det var jo heller ikke så tosset.



Kommentarer

  1. Åh, en skøn hyggekrog, du har dér med stolen. Og din terrasse ser også velplejet ud! Skal du på ferie?

    Jeg har netop fået havevander-hønsepasser-skemaet til at gå op!

    God sommer!

    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  2. Anonym6/28/2011

    Ja det er med at samle på de aftener hvor man kan sidde og hygge på terrassen til de dårlige dage :)
    Skønne billeder af en skøn terrasse..
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  3. Tak for hilsner Marianne og Karina. Jeg må sige at vi rejser ikke fra haven. Vi har været på påskeferie i Paris, og det var en skøn tur, og et dejligt forspring på sommeren, som jeg kun kan anbefale. Vi har besøg af venner fra USA i sommer, og skal nyde at vi kan være sammen. Og måske køre nogle gode ture, til strand og vand.

    Må nyde Danmark, det er bare skønt lige nu.

    knus
    Eva

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.