Haven vandes - så er det dejligt at have en overdækket terrasse

Har du en overdækket terrasse? Det kan jeg kun anbefale til alle som gerne vil have sommeraftner - og sommeren igennem have dørene åbne uanset om det regner eller ej - slår vi dørene op og lytter til regnen som siler lige så stille. Eller til dig der bare vil sidde i ly af regnen, måske med en god bog? Men netop idag er det ekstra rart, at vi har en overdækket terrasse.



Jeg købte uret herunder i Frederiksberg have forrige weekend, hos SCHAEFFER.Nu
Det blev købt specielt til terrassen, så jeg kan se hvad klokken er - det kan jo godt være praktisk, selvom jeg elsker at "tabe al sans for tid og sted" når jeg arbejder i haven.


Har du lyst til at lave en god handel og finde de skønneste ting til hjemmet så kig her:
SCHÆFFER HOLDER KÆMPE FLYTTEUDSALG MED -50% PÅ ALLE VARER. Og nej - det er IKKE en annonce, bare et tip, fra mig - da jeg har fundet utroligt mange ting, som jeg er glad for i denne butik gennem årene.
UGE 24: ONS. D. 15/6 til FRE. D. 17/6 | 11.00-18.00
UGE 25: MAN. D. 20/6 til FRE. D.24/6 | 11.00-18.00
UGE 26: MAN. D. 27/6 til ONS. D. 29/6 | 11.00-18.00
HUSK AT ONSDAG D.29/6 ER ABSOLUT SIDSTE DAG PÅ DENNE ADRESSE!
SCHÆFFER LAGERSALG | HØRKÆR 2 | 2730 HERLEV

Kommentarer

  1. hej Eva,
    Jeg har været på "rundtur" hos dig og nydt dine skønne billeder af haven. Dejligt at kunne se staudernes sammensætning - det er rigtig inspirerende.
    Læser, at du er vild med Iris Sibirica - så kan du måske finde inspiration hos mig på Irishaven til nogle flere varianter - de blomstrer på lidt forskellige tidspunkter og har forskellige højder. A pro pros høje planter så er det også noget jeg har fået lidt fokus på - foreløbig er det skelhoved, mjødurt og akelejefrøstjerne jeg prøver med og så har jeg violfrøstjerne fra tidligere år.
    Hilsen Berit

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.