Mit hjem er mit slot - i Frederiksberg have

Idag var vi i Frederiksberg have og se den altid smukke udstilling af alskens uundværlige ting. Det er et gigantisk overflødighedshorn af kunstnere, keramikere, planteskoler, blomsterkunstnere og indretningslir til den mest kræsne. Du kan finde skønne ting overalt, så du skal helst have god tid.

Hvis din bedre halvdel ikke gider gå rundt med dig, kan du "deponere ham" i feinscmecker afdelingen, hvor der er alt til manden. FX grill kits, vinsmagning, øl, gasgrill udvalg fra xl til XXXXXXXL, - og måske en let grillanretning. Mine mænner fik smagt pandekage, og en is og en ingefær-gulerods scones. Det faldt i ret god jord.

Jeg købte som altid - en ting hos Schaeffer.nu - som havde en utrolig flot butik inde i Brøndsalen. De har de lækreste ting til indretning i dit hjem, - og det er altid svært at gå udenom, når jeg ved de er der. De har normalt en lækker outlet butik i Herlev, men den er midlertidigt lukket, og de leder efter nyt domicil. Her er et kig ind i butikken i Brøndsalen: KLIK PÅ BILLEDET FOR AT SE DERES FLOTTE TING!


I Brøndsalen var jeg også liiige over at snuse til Fabric Copenhagens fine stand, hvor jeg altid nyder de fantastiske tekstiler.

En spændende keramiker var Panik Keramik der havde de sjoveste figurer, med et fint humoristisk islæt.



Den fine kløver på billedet herover hedder Trifolium respons "Jessica", og er fra Gartneriet Råhøj

Giv endelig dig selv tid til at se haven nu du alligevel er der.
God fornøjelse, hvis du skal derind her i weekenden.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.