En stedsegrøn bue - med efeu

Jeg ville gerne markere overgangen fra voksenhaven til børnehaven. Og løsningen blev en bue. Vi købte den for nogle år siden og satte nogle efeu planter på hver side. Nu er planterne nået op, og dækker hele buen. Det har jeg bare ventet på....Den bliver nok flottest når den bliver lidt tykkere i toppen. ;)

Den er dejligt grøn og pynter jo hele året. Den er også med til at give lidt mere læ, da den markerer overgangen til haven mod nord, hvor der af og til kan komme en vind om hjørnet.

Kommentarer

  1. Det ser rigtig godt ud og overgangen bliver markeret rigtig flot :-)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud - og fint point de vue!

    SvarSlet
  3. Det bliver da super godt :-)

    SvarSlet
  4. Det er blevet en flot bue med fin udsigt.
    Det er det jeg håber på om nogle år med min tobakspibeplante.

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Det ser super godt ud :)

    SvarSlet
  7. MEGET MEGET FLOT med den bue, at det er stedsegrønne planter i har valgt at bruge, gør den kun endnu smukkere. Godt at have noget i haven, der er værd at se på hele året.
    Det er i øvrigt også et meget flot kig gennem buen :-)

    SvarSlet
  8. For en fantastisk eføy. Jeg kjøpte en ekstra stor i fjor sommer, men den døde for meg, dessverre. Jeg håper jeg kan få til den eviggrønne et annet sted i hagen. Jeg er imponert over din berberishekk, men jeg vet den stikker....mine foreldre hadde det en gang. Jeg har plantet barlind- og ligusterhekk, men så i et hageblad en bøkhekk som var så flott, at jeg tenkte at det må jeg også få et sted i hagen min en dag...

    Tintin

    SvarSlet
  9. Åh så VACKER portal med lika vacker vy in till trädgården och lilla trädet och stolen!!!! En fullträff helt enkelt!!!

    Tänk om murgröna ville övervintra hos mig. Då skulle jag också använda den i trädgården mer än i krukor.

    Kram, kram
    Charlotte

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.