Nu rider de snart afsted igen...

Nu kan de snart ikke mere...Mine blå tårnhøje riddersporer "Delphinium Black Knight", som jeg ALDRIG bliver træt af at kigge på. Her er der virkeligt noget for pengene.

Faktisk står de sammen med mine lilla lupiner, og farverne er ikke helt gode sammen, - men jeg nænner ikke - at flytte nogle af dem, da de har det så godt.


Lige nu blomster lupinerne - igen. Kun fordi jeg var tidligt ude med saksen - og fjerner det første hold lupiner - inden de bliver brune. Godt nok er de ikke så lange som første hold, men det gør mig ikke noget. Lupiner er så taknemmelige.

Kommentarer

  1. Farverne ser nu helt fine ud sammen på billedet på riddersporer og lupiner. Jeg er også vild med riddersporer, men skybruddet i går aftes har vist været lidt hårdt for dem :-(

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.