tirsdag den 5. juli 2011

Our House

'll light the fire, you place the flowers in the vase that you bought today
- ikke så tosset. Men hos os er der ikke behov for at købe blomster for tiden.

Jeg har buketter i alle rum i hele huset. Det er så dejligt at der er noget at vælge mellem.

Lige nu er der igen ved at dukke lidt blåt op i haven. Det er godt til at stramme lidt op på alt det rosa og lyserøde..Der helst ikke må blive for tuttenutet. Jeg bor jo trods alt sammen med to mænd! ;)




Jeg er på tredje blomstring af lupiner nu... De er stadig fine synes jeg. ;)




Kom lige i tanke om denne melodi... Kender du den? Jeg kan tydeligt huske at min klasselærerinde - den dejlige Anne Gjerløv Carlsen spillede den for os i engelsk - og jeg sad bare og nød det! Crosby Stills Nash and Young. Gotta love it:
http://www.youtube.com/watch?v=c7goifK_2qY

1 kommentar:

  1. Vilka underbara blå-lila blommor du har i trädgården!!! Att plocka buketter för att ha i huset är bland det mysigaste som finns. Jag är 'farlig' på sånt :-)))) Är glad att det inte finns några som är allergiska i familjen. Jag kulle ha svårt att klara mig utan det.

    Hoppas att allt är bra med dig!
    Kram, kram
    Charlotte

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...