Georginer fra Greve landsby

På vej til Roskilde hospital passerede jeg en have hvor en venlig sjæl har plukket buketter fra egen have og sælger dem fra fortovet. Det var jeg glad for, for selv om man har købt flere buketter og taget med hjemmefra, SKAL blomsterne jo være friske. Så de bliver skiftet et par gange om ugen.

Blomsterne hos haveejeren i Greve, er så smukke at jeg måtte have et par hjem til også. Friske blomster får altid humøret til at stige et par grader. Jeg købte derfor georginerne her - og synes at de er supersmukke. Dem vil jeg gerne have i haven til næste år. Gule eller ej ....smukke er de. Den ene, som vistnok er en kaktus Dahlia,ligner næsten en hel lille sol.

Vaserne er af Fabienne Jouvin





Kommentarer

  1. Nye friske buketter kan man altid bruge :-)
    Fint farvespil i disse dahliaer

    SvarSlet
  2. Dejlige friske og oplivende buketer.....ja nærmest helt fyr og flamme i farverne.
    Dejligt høre lidt fra dig igen - håber det værste akutte er ovre med din far og I går mod, om end et sejt stræk, så lysere tider.
    Kh Helle

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.