Hunde have for luksusdyr

Her er vores dejlige hund Albert. Albert følger mig rundt i haven - uanset hvad jeg laver. Han slænger sig på havestolene, som det luksusdyr han er. Jeg kan ikke stå for ham. Han har de skønneste øjne. Og ind imellem synes jeg ligefrem, at han smiler. Lige på billedet her, er han søvnig. Han er den den mest puttede hund jeg kender. Ind imellem kommer han og henter mig, ved at skubbe mig på benet, når jeg blogger. Kom så mor, nu skal vi ind i chaiselongen og putte. Det er vist ved at være tid til et kæl! ;)



Kommentarer

  1. Hunde er bare dejlige og uundværlige :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser han bare sød ud ham Albert :-)
    Hvad er han for en?

    SvarSlet
  3. Hej Eva.
    Hvor er Albert bare nuttet, det er så hyggeligt med vovse-basse-selskab.
    Nyd din dag.
    Kh Lone

    SvarSlet
  4. Ja, han ser godt nok ud til at nyde livet i havestolen.

    SvarSlet
  5. Ja, han ligner virkelig en putte-hund :-) Hunde-øjne er det mest uimodståelige, der findes.

    SvarSlet
  6. Nej hvor sjovt....jeg har slet ikke set dig som et "hunde-menneske" (hvis en sådan kategori overhovedet findes...ha ha).
    Men når jeg ser Albert, ja så er det da indlysende, at I hører sammen.
    Han ligner en ruhåret gravhund, tager jeg fejl?
    Kh Helle

    SvarSlet
  7. Hej hundeelskere. Albert er ganske rigtigt en ruhåret gravhund. Jeg var solgt da jeg så et billede af ham på nettet. Næste dag var han min. De der øjne - kan jeg ikke stå for. Nu er han 3 år, men før ham havde jeg en sort engelsk cocker spaniel, han blev 16 år. Når man som jeg har haft hunde - næsten hele livet, kan man bare ikke leve uden. ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.