Den allersidste i år...

Nu er der efterhånden ikke meget tilbage derude. Fik ikke lagt de sidste løg idag, - ja - dårlig samvittighed, men har fået slappet af og ladet op til en ny uge - og det skal man også en gang imellem. :)

Da jeg ikke har nogle egentlige potteplanter inde, tager jeg i sommeren altid friske buketter ind. Det er der efterhånden ikke meget ved, men jeg blev alligevel lidt inspireret da jeg så hostabladene og de røde blade fra en af mine storkenæb. Det kom der så denne lille buket ud af, den rummer foruden storkenæb også sankthans urt, et æble, salvia horminum og årets sidste rose de rescht.

Kommentarer

  1. Vem har sagt att hösten är GRÅ? En vacker sista hälsning från din trädgård till dig... så färgglatt!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  2. Fantastisk smuk! Mere er der ikke at sige til det :-)

    Ha´en god mandag
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Skøn lille buket, dejlige farver
    Go mandag
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  4. Dejlig efterårsbuket. Pragtfulde farver - den spreder da varme!

    SvarSlet
  5. Hvis man har øjnene med sig kan der sagtens findes "godisar" i haven. Det beviser du da til fulde :)

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer. Det varmer mere end I tror.

    Dejligt at blogge igen! ;)
    knus
    Eva

    SvarSlet
  7. Smuk buket, du har øjnene med dig :o)

    SvarSlet
  8. Ret fantastisk buket lavet af "blomster i forfald"

    SvarSlet
  9. Smuk buket igen, igen ;-)

    SvarSlet
  10. Så fin og den smukke lille vase passer perfekt.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.