Forstået - frås i tulipanløg

Det er så dejligt, når nogle virkeligt forstår en. Sådan at de faktisk tænker, nu skal Eva have en heeeelt masse tulipanløg, for det ved jeg at hun godt kan lide . Og ikke nok med det. Så vælger de den tulipan, som mange af os nok elsker at fråse i: JA...rigtigt hvis du tænker Angelique.


Far og mor kom til Mortens Aften her til aften, vi hyggede, - ikke med and, for vi har været på arbejde, - men derfor er det alligevel, godt at sådan spontant-ses. Og hvem er ikke glad, når far og mor kommer på besøg med to kæmpe poser Angelique, Jeg er jo skør med den tulipan. Så jeg er superglad. Jeg fik også noget andet, men det skal først lige fanges med linsen i dagslys. Så det kommer nok imorgen.


For dig der ikke kender den. Det er NU - det er ved at være sidste udkald. En pose med 25 styks af denne skønhed koster kun 10 kr. i Bilka. Desværre kan jeg se at der er mange løg tilbage dernede, - det er jeg da lidt bekymret over. Det skulle jo gerne være sådan at Bilka også fremover er interesseret i at føre mine foretrukne tulipaner.


Kommentarer

  1. Det er også min yndlig - den skønneste af de skønne :-)

    SvarSlet
  2. Skønt sådan at få en ønskegave eller to på en højhellig torsdag aften... ;o)

    Jeg regnede egentlig med at jeg var ved at være ved vejs ende med løglægningen... men nu bliver jeg måske alligevel nødt til at runde Bilka!

    SvarSlet
  3. Hej Fru Friis
    Det kan jeg lide at høre....
    Lokke lokke ;)

    God nat

    SvarSlet
  4. Det er også min yndlings tulipan:-)
    Men Bilka ligger helt ude på den anden side af Ålborg for mig...så der kommer jeg sjældent.
    Øv...!

    Men den er gudesmuk..:-)
    Så man kan jo blive helt fristet.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn gave - så må "løg-lægger-armen" lidt på arbejde igen.
    Desværre har Bilka ikke en afdeling på Lolland overhovedet....jeg skal til Næstved for at shoppe i den nærmeste Bilka, så det gør jeg ikke.
    Kh Helle

    SvarSlet
  6. Ja hvem er ikke vild med Angelique, den er bare så skøn.
    Jeg tror Bilka har købt tulipanløg hjem i industrielle mængder :-) siden I bliver ved med at skrive om det. Jeg var der for 14 dage siden, da var de også på tilbud og der var mængder af dem. Der er også for langt til Bilka for mig, så slut med løgplantning.

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er den smuk. Måske jeg også kommer til at køre forbi Bilka. Eller kommer til er måske så meget sagt, når man bor langt fra :):) Hvis jeg får fat i dem skal jeg så lige finde ud af hvor jeg skal gøre af dem. Har sat mange mange løg, men ikke denne. Men hvor er den dog smuk. Suk. Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  8. Det var en dejlig overraskelse:) Den er så smuk og jeg købte den og en hel del andre forårsløg i Bilka i sidste uge - der er god mulighed for at gøre et kup.
    Jeg tror at det er kommet bag på mange forretninger heriblandt Bilka at krisen ikke er overstået som medierne ellers havde antydet, men lad os håbe at de vil forsætte med at sælge løg og andet haveguf til os:))

    SvarSlet
  9. Det er det jeg siger, Eva, (eller skriver); det er slet ikke slut med at lade sig lokke i Bilka. Og Anchelique er da en lækkerbidsken. Ved allerede, hvor den kan stå.

    Så siger jeg ikke mere.

    Andet end: SKØNNE gaver får skønne mennesker af skønne mennesker.

    Haveknus
    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet
  10. Du har ret - den er aldeles bedårende :) Jeg har den ikke, men det skal da meget grundigt overvejes... :)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  11. Hvor er du heldig med sådan en dejlig gave :-)

    Får helt lyst til at fare ind i en Bilkabutik og flå ned af hylderne, men jeg har desværre ikke rigtigt nogle steder at plante dem i år.

    SvarSlet
  12. Hej. Det var da en dejlig gave. Du er heldig. Jeg har vist ikke plads til flere løg i år, men er ved at udvide nogle bede under frugttræerne, så dér ville Angelique virkelig være overdådig! Jeg vil skrive den ned så jeg kan huske navnet til næste efterår!

    SvarSlet
  13. Hvor er de søde ved dig:-)
    Der er mange smukke tulipaner og Angelik er en af de smukkeste :-)
    Tulipanerne er næsten aller smukkest når de er helt åbne og man rigtig kan se støvdragerne. Lige som på dine billeder. Tak for kigget :-)
    Knus Gro og god weekend

    SvarSlet
  14. Angelique er meget smuk. Jeg har også en del af dem.
    Dejlige forældre du har ;-)

    SvarSlet
  15. Åh, jeg elsker også Angelique :-) Hvor har du bare søde forældre, som kender dig godt :-)
    Jeg har ikke tid til at tage i Bilka, hulk, og heller ikke til at plante flere løg.
    Men derfor kan det da godt være at jeg gør det alligevel en af dagene :-D

    SvarSlet
  16. Haha, efter at have læst om tulipankup i Bilka, daffede jeg afsted.... der var INTET at hente i Vejle's Bilka, kun Claus Dalby's løgkasser, som jeg allerede har. ØV øv.
    Glæder mig til forår og til alle de billeder rundt omkring på bloggene af de fineste tulipanblomster.
    Go' weekend:)

    SvarSlet
  17. Øv, jeg har været i Bilka i dag, men kiggede ikke efter tulipan-tilbud, den fine lyserøde tulipan, ku' jeg ellers nok godt ha' fundet en plads til :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.