Så er festen snart forbi

Tak til alle som har deltaget i Give-Away konkurrencen. Jeg synes, at det er gået over al forventning. Du kan stadig nå det, hvis du er interesseret i lyserøde blomster - SÅ KLIK HER. Jeg trækker lod torsdag. Så går alt efter planen kan du plante lørdag, hvis du altså er heldig ;)

I går begyndte bladene for alvor at falde af. Lidt trist, - men så får vi rigtigt tid til at hygge indenfor. Hver ting til sin tid. Og alle mine malerprojekter inde i huset kan måske blive til noget. Vil så gerne male nogle møbler, lidt paneler og måske tapetsere lidt. Nu må vi se hvad man kan nå. Jeg elsker at have nogle drømme for hvad jeg godt kunne tænke mig, at der bliver gjort - og der skal helst være et par projekter både sommer og vinter.




Kommentarer

  1. Så fina bladbilder! jag tycker så mycket om lönnar/Acer... bladen är snygga även när de ligger på marken :-)

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  2. Ja, alle bladene falder snart af... Var i skoven i går og der lå et tykt lag blade på stien, tænk - det gjorde der ikke få 1 uge siden.

    Fine billeder :)

    Ulla

    SvarSlet
  3. Ja, dagene er nok snart talte, inden alle de skønne glødende farver "falder til jorden".
    Men som vi må sande gang på gang - så bære de nye årstider andre skønheder med sig.....forstil dig lige de nøgne træer med rimfrost på hver en kvist stå og glimte i den klare vintersol :o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  4. ak..ja... og det er lang tid til foråret ;)

    SvarSlet
  5. Jeg har det akkurat ligesom dig. Med både malerprojekter, sortering og oprydning, og hovedrengøring om vinteren.
    Jeg laver virkelig minimalt indenfor i de 7 mdr. vi kan være udenfor. Så jeg glæder mig faktisk lidt til at hygge om mit indendørs hus i et par måneder nu.
    Og de næste to mdr. flyver jo afsted med julepynt og julehygge, og så skal vi til at kigge på frø :-)
    Jeg er helt vild med dit øverste billede. Det ser ud som du sirligt har arrangeret bladene på jorden, så fint de er faldet :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.