Et gratis tulipanløgsopslagsværk til dig



Jeg er med årene blevet mere og mere interesseret i tulipaner, og det er gået op for mig, hvor mange slags der findes, og derved hvor mange muligheder, der er for at lave et drømmesyn af et flor med netop tulipaner. Her er lige lidt flere. Efterhånden kan man jo købe sig til mange sjove løg, - via online butikkerne både i Danmark og udlandet. Måske er der noget her, som du ikke kan leve uden, eller noget der bare kan sætte nogle tanker og ny inspiration igang.

God fornøjelse - hvis du kigger herunder. Pas på - det er vanedannende! ;)
http://issuu.com/lindaard/docs/totaal_cover_en_inhoud_lr_wm
eller se her på:
http://issuu.com/servin.se/docs/lokar

Tak for alle jeres søde kommentarer. Det lysner op i en - desværre - svær tid. Min mor er stadigt indlagt og undersøgelserne trækker i langdrag. Meget tid går med at få hverdag og sygebesøg til at hænge sammen, - og jeg beder til hurtig bedring. Det er ikke manglende lyst, men snarere manglende energi, - der forhindrer mig i at svare. Jeg læser alle jeres dejlige kommentarer, og sætter stor pris herpå.



Kommentarer

  1. Hvor er det et skønt billede du viser i dag.
    Jeg håber meget at din mor snart får det bedre og kan komme hjem igen.
    Knus
    Lene

    SvarSlet
  2. Sødeste Eva, hvor er jeg ked af at høre, at du har en svær tid i øjeblikket. Jeg håber også, at din mor snart er frisk igen.
    Men sikke et skønt link - tænk så mange forskellige og fantastiske tulipaner, der findes :-)
    Tænker på dig.
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Dejligt med tulipan linket, det vil jeg kigge på.
    Rigtig god bedring med din mor.
    Føler med både dig og din mor.

    SvarSlet
  4. Tak for link, jeg ved nu ikke om jeg tør kigge rigtigt på det!!!

    God bedring med din mor.

    SvarSlet
  5. Kære Eva. Tusinde tak for det skønne billede og link. Det må jeg straks studere.

    Mange tanker og god bedring til din mor.

    Kh. Lise Lotte

    SvarSlet
  6. Skønne tulipaner. Jeg kigger på linksne lidt senere, når jeg har tid.

    God bedring med din mor.

    SvarSlet
  7. Jeg vælger IKKE at gå ind på linket lige nu, skulle gerne ha' udrettet noget andet end at sidde her... ;o)

    Håber din mor snart får det bedre, vi slipper desværre ikke for sygdom i familien men hvor er det altid svært...

    Knus fra mig

    SvarSlet
  8. Lækkert billede af tulipanbedet... sprødt :o)
    Tak for linket, det ser farligt ud... har ikke turde se dem alle endnu ;o)
    God bedring med din mor...

    Ha en go dag...

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.