Årskavalkade 2011

Jeg har sammensat en billedserie med lidt af hvert fra året der gik. Måske lidt at kigge på når du har været ude at gå en lang tur? Eller blot sovet lidt længe... eller måske meget? Uanset hvad. Here goes - året i nogle af de billeder jeg husker - som skønnest fra mit år.

Gæslinger i vasen - de er så kønne og bløde

Angelique - buketten fra mor og far

Min Krokus Remembrance - der altid minder mig om Anne Just

En kær veninde gav mig magnolia Sensation grene, som jeg tog ind og de sprang flot ud i stuen.

Min ukendte tulipan, som jeg nu tror hedder Eternal Flame
Min have i Juni - det er her min blå have står flottest

Og i juli, hvor der liige kommer lidt mere spræl på - i forgrunden ses haveklinte

En georgine købt hos en skøn haveejer i Greve. Den ser nærmest antik ud.

Her er det en af mine egne hjemmekomponerede buketter

En tur i skoven i oktober, hvor skoven er begyndt at antage efterårsfarve, men det er stadig lunt.

Den franske anemone, - er en af mine favoritter i november og december.

En hjemmegjort moskrans til skabet.

Kommentarer

  1. Hej. Sikke dejlige billeder. Jeg er helt vild med billedet fra juni og din blå have. Det ser helt fantastisk ud. Din have er lige sådan, som jeg gerne vil have min!! Hold da op, hvor er jeg imponeret. Tusind tak for et dejligt havebloggerår, som du i hvertfald har beriget for os allesammen. Jeg kan huske, at du satte musik på nogle af dine indlæg i december. Det var rigtig godt!
    Rigtig godt nytår og tak for de smukke billeder!! Jeg bliver helt syg af at vente på forår, når jeg ser din have!!

    SvarSlet
  2. Vilken härlig årskavalkad du gjort!!! Åh, sådana vackra bilder du tar!! Som små konstverk.

    Tack rara du för i år. Alla fina inlägg du gjort och alla söta hälsningar du lämna!!

    Önskar dig ett riktigt Gott Nytt Trädgårdsår!
    /Nyårsdagskramar
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Eva

    Smukke billeder. Håber jeg får lejlighed til at se haven din IRL i 2012.

    Du og dine ønskes et rigtigt godt nytår :)

    Knus

    SvarSlet
  4. Hej Eva.
    Skønne billeder du viser ... Rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg er ikke så flink til at kommentere, men du kan tro jeg nyder at følge med på din blog.
    Blomstrende hilsner
    Lone

    SvarSlet
  5. Sikke en dejlig kalender med skønne highlights. Jeg er også vild med juni-billedet og alle de blå farver og er meget inspireret af dine plantekasser med lupiner og riddersporer mv. Det ser skønt ud:)

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn kavalkade :-)
    Og alle de blomstrende forårs- og sommerbilleder - åhhh hvor jeg længes :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  7. Skønne billeder og en rigtig god idé med et billede fra hver måned. Er idéen til fri afbenyttelse? Vi har jo alle forskellige billeder, så det kunne da være rigtig sjovt at se, hvad andre vil vise.

    SvarSlet
  8. En rigtig god idé, som måske blir' fulgt op af mange andre havebloggere.
    Du har viser altid sådan nogle fine billeder, og man kan se, at du kan lide farver. Der er altid knald på brillen!!
    Skønt med skøn på.

    SvarSlet
  9. Hej Eva

    Sikke en fantastisk kavalkade :-) Jeg har godt nok hverken været ude at gå eller sovet længe. Men du kan tro jeg har nydt din årskavalkade.

    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  10. Superskøn kavalkade! Lige til en kalender ;-)

    /Birgitte

    SvarSlet
  11. Hej Eva,
    Det er en flot kavalkade du har lavet.
    Lige til at blive i godt humør over.
    Godt nytår herfra, nåede ikke alle blogvenner i går ;-)

    SvarSlet
  12. Kære Eva,
    Jeg stemmer også på juni som det smukkeste billede, men de andre er nu heller ikke værst.
    Jeg tror jeg har sagt det før, men du er en MEGET god fotograf - og du har en MEGET smuk have. Har jo været så heldig at se den IRL, og jeg kommer gerne igen :)

    SvarSlet
  13. Hej, Eva!
    Godt Nytår!

    Tak for dine venlige kommentarer på min blog og tak for de flotte billeder du lægger ind. Jeg elsker at se at dit forholdsvis nyt hus emmer af sjæl, farver og flotteste hjemmedyrkede buketter.
    Bliv ved med det:)

    Knus

    Kristina

    SvarSlet
  14. Anonym1/02/2012

    Hej Eva,
    selvom jeg ingen blog har,
    synes jeg lige, jeg ville
    sende en lille hilsen, for
    at fortaelle dig, hvor dejligt
    det er, at fòlge din.
    Det hele begyndte med Claus Dalby,
    (hvem ellers !), sà Signes Vals,
    Bag Havelàgen og nu ogsà din.
    De er bare sà smittende og
    positive, sà man blir'
    helt "slugt" med !
    Hàber du mà fà et rigtigt
    dejligt nyt àr!

    Hilsen Kia (fra Italien)

    SvarSlet
  15. Tak for alle jeres søde hilsner. Det varmer mit lille bloggerhjerte.

    Hav en god uge
    kram
    Eva

    SvarSlet
  16. Smukke, smukke billeder - og meget blomsterrig have.

    Hvilket kamera bruger du?

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  17. Måtte bare kommentere her ogå. For en vakker kavalkade og for en flott og frodig hage. Jeg legger meg som følger, deg vil jeg besøke igjen.

    SvarSlet
  18. Hejsa.
    Super flot kavalkade - smukke billeder.
    Ønsker dig en god dag.
    Knus Hanne Bente ♥

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.