torsdag den 23. februar 2012

Primula i alle farver

Men denne faldt jeg lige for da jeg er så glad for blanding af gul og rosa.
I weekenden skal vi i haven. Jubiiiii... Fortsat god aften til alle I skønne havefolk derude.

Det kan da vist KUN blive en rigtig dejlig weekend!

Bedste forårshilsner fra
Eva







H A R    D U   M E L D T    D I G
T I L    M I N  G I V E - A W A Y ?

Husk at jeg trækker lod om spændende frø
samt en havebog for medlemmer af bloggen.

Er du ikke medlem skal du være hjertens velkommen til at blive det.

6 kommentarer:

  1. Jeg håber også på lidt havearbejde i weekenden.
    Vi må krydse arme og ben for godt vejr - for det er bare lidt mere behageligt, når det ikke regner og blæser.

    SvarSlet
  2. Denne Primula var kjempe fin!!!

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare smuk :-) Lige min stil, for jeg har nemlig en som ligner den i køkkenvinduet.
    Jeg krydser også alt for det bliver havevejr i weekenden :-)

    SvarSlet
  4. Det bliver dejligt at komme i haven igen - forhåbentlig med sol og varme i ansigtet :)

    SvarSlet
  5. Skøn primula... fantastisk farvesammensætning... tænk hvad naturen helt selv kan præstere :o)
    Jeg håber også på lidt havearbejde i weekenden, det ville være så dejligt :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...