Det er genialt med en overdækket terrasse

Aldrig har det været nemmere. Nu kan man købe færdige tegninger, så man blot kan lave den smukkeste tilbygning og forlænge sommeraftener, eller bare sidde ude i stille silen eller når duggen er faldet. Danmark har da om noget - brug for at man kan strække sommeraftenerne og sidde ude og bare nyde det. Det kræver at man har en handymand, eller kan købe sig til en. Men det færdige udtryk - som passer til netop dit hus - er måske lige her?

Better Homes and Gardens - gardenstore sælger de færdige tegninger til disse to smukke overdækkede terrasser. Det kan så godt være at målene er i tommer, men det er vel til at oversætte? Jeg synes de er vildt flotte begge to. Hvad synes I? Er det ikke smart?



Havde jeg ikke allerede en overdækket terrasse, - som jeg er superglad for - var dette et drømmeprojekt. Men måske er der nogle af jer derude som har puslet med tanken om noget overdækning men som ikke synes I har fundet det helt rigtige til jer - endnu, og så kan man da lade sig inspirere.

Herunder ses vores overdækkede terrasse, som vi er superglade for.




Kommentarer

  1. Jo Eva det ser super lækkert ud!!!
    Jeg har nu planer om en overdækket teresse. Men ikke lige noget der skal passe til en stor villa. Det skal være i forlængelse af mit lille havehus. Som bare ikke er blevet bygget endnu.... ;-)
    K.Gro

    SvarSlet
  2. De nyhedsmails fra Better Homes and Gardens flyder også i en lind strøm ind i min indbakke. De er skønne og der er mange gode ideer.

    Jeres nuværende terrasse ser nu også vidunderlig ud. Kan godt forstå du nyder den.

    God påske.

    SvarSlet
  3. Waw er helt vild med den på det øverste billede :-)

    Vi kommer til at mangle overdækningen på vores nuværende terrasse, når vi flytter på landet, men man kan jo ikke få alt på en´ gang.

    SvarSlet
  4. Jo, det er da temmelig smart;-). Jeg drømmer nu mere om en engelsk veranda - med varme.

    Rigtig god påske
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Den første... nøj den er flot... lige noget at drømme om :o)
    Men det lyder da som en smart ide...

    Ha en go påske...

    SvarSlet
  6. Det ser supergodt ud, men hvor får vi pengene fra. Jeg ønsker nemlig sådan en :o)

    SvarSlet
  7. Ja, det kan være en dyr hobby, men jeg tænker at det også handler om at få det meste ud af haven. Det løber hurtigt op, det indrømmer jeg. ORK, der er tusinde ting, jeg drømmer om at gøre i haven - en dag. Og det er jo sjovt at drømme. Mindre kan dog sagtens gøre det. ;)

    Der er vel intet galt i at "aim for the stars".

    SvarSlet
  8. Dette så da riktig lekkert ut!

    SvarSlet
  9. Hej Eva. Jo, det ser da helt fuldstændig superlækkert ud. Det er virkelig god inspiration!

    SvarSlet
  10. Jo hvor er de smukke. Hold da op, det ville være skønt hvis en af dem ville bo hos mig.

    Jeg syntes nu altså heller din egen terasse er at kimse af, den er godt nok også flot. Meget smukt billede.

    Fortsat God Påske

    Hilsen Lise Lotte

    SvarSlet
  11. Anonym4/07/2012

    Kære Eva

    Rigtig smukke verandaer.
    Det var et herligt link at få.

    God påske, desværre er snefnuggene begyndt at dale, så det bliver vist ikke havedag.

    Engblomsten

    SvarSlet
  12. Jätteläckra bilder o så fint du har det!
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  13. Ja hvis man nu blev presset RIGTIG meget ku det da godt være man ku aftage en. Host. Host.. For pokker de er lækre !!!
    Lidt at bruge lottogevinsten på, når den engang kommer... ;))

    VH
    Lena fra Håstrup

    SvarSlet
  14. Jeg drømmer om at overdække noget af min terrasse så tak for inspirationen :)

    SvarSlet
  15. Super inspirerende vil glæde mig til at følge blogen som fast læser Mange hilsner Else Fogt

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.