Kan det ikke bare blive sommer imorgen?

Nu vil jeg ikke have mere sne

Kommentarer

  1. Jeg kunne ikke være mere enig! Men, jeg ville jo ikke være våren for uten heller da. Forventningens sødme :)

    SvarSlet
  2. La oss danse sol-dansen sammen alle sammen! Så kan all snøen forsvinne og sommeren komme!

    Ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlet
  3. Nej ikke sommer, det går for stærkt, men lunt forår, så vi kan nyde alle væksterne kommer i gang. Det er jeg med på, så danser jeg gerne soldans med I andre :o)

    SvarSlet
  4. Ja nu gider jeg altså heller ikke mere kulde og sne.
    Jeg har forsøgt med soldans - i sofaen, godt nok...

    SvarSlet
  5. ingen sne her, men det er hunde koldt, jeg bekymrer mig for de planter der har fået næsen lidt for langt frem.

    SvarSlet
  6. Ja, kan det ikke bare det? Hvis vi nu er mange der ønsker det samtidig, går det måske i opfyldelse;) Hvor ser det dog dejligt og indbydende ud på dit billede - så hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Enig. Jeg er også SÅ træt af kulde. Det er jo p....koldt i dag. Mit oliventræ ER flyttet ud på terrassen. Håber det går!

    SvarSlet
  8. Ja lad os få noget sol og varme 0).

    Forsat god påske.

    SvarSlet
  9. Sne har vi heldigvis ikke fået, men sol, blæst og ikke ret mange varmegrader var hvad vejret bød os i dag.

    SvarSlet
  10. Jeg er enig med dem der ønsker et langt lunt forår, selve sommeren må godt vente...;-)
    Har så meget der skal ordnes både ude og inde inden sommerens komme.
    Her var i dag flot sol afbrudt af små snefnug og meget koldt.

    Fortsat god påske fra Lisbeth

    SvarSlet
  11. Hej Eva. Jeg synes også det er for tidligt med sommer, men gerne mere lunt vejr og solskin. så vil jeg også være med i dansen!

    SvarSlet
  12. Dagen idag ser rigtig fin ud dejligt når udendørsprojektet er planlagt til idag, håber jeg kan ligge billeder på af det, en af dagene. Din udeterasseer er godt nok fin min er ikke så smuk ,men den virker efter hensigten: tørvejr. Har tit siddet der i en rengbyge og nydt det.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.