Klip klip klip - så får vi nok en blomstring mer!

Her er gårsdagens klip. Jeg vil nemlig så gerne have en blomstring mere, og måske fler. Derfor klippede jeg lidt i mine Lupiner og Natvioler. Naturligvis,  fordi jeg så håber på at få endnu en dejlig blomstring og da må de ikke have lov at visne helt ned. Nope. Det kan de godt glemme. :)


Så må jeg nyde dem i haven på anden vis, - for tager jeg dem ind, holder de nok kun en dag. Men søde er de sammen. Se iøvrigt Staudefeens fine indlæg om natvioler. Jeg vidste ikke at der var flere slags. Åhhh - nu er min nysgerrighed da vakt. Spændende at se hvornår der kommer gang i dem igen.

Takker for alle jeres søde hilsener. Jeg er ikke så god til at svare på de dejlige kommentarer. Det undskylder jeg. Har ikke rigtig energien til det for tiden, der er mange ting der tager tiden. Håber at du - som har skrevet - alligevel godt ved at jeg værdsætter det helt enormt.



Kommentarer

  1. Super smukt billede som altid. Dine billeder bliver nydt meget...
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  2. Det er en smuk buket og dobbelt glæde når de skønne blomstrer for anden gang ude i haven:)

    SvarSlet
  3. Som altid et smukt foto. Og du har helt ret! Ud og klippe.

    Eva, ingen dårlig samvittighed. Det matcher skidt med havenydelse og hyggeblog.

    Pas nu på dig.

    Kh. Marianne

    SvarSlet
  4. Meget smukt billede. Jeg vil også klippe ned og satse på endnu en blomstring. Tak fordi du mindede mig om det :-)

    SvarSlet
  5. Hej Eva
    Det er tidligt, at det er afblomstret hos dig, så mon ikke du får en blomstring mere.
    Det er ikke alle, der svarer på kommentarerne, det er også tidskrævende, så det er helt i orden, at du og andre ikke gør det.
    Som Marianne skriver, ingen dårlig samvittighed af den grund, det mener jeg også.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  6. Marianne har helt ret.
    Ingen grund til dårlig samvittighed.
    Vi kender vel alle til det med de tidsopslugende timer, der ikke giver plads til meget mere end famile og job - og de to ting er da trods alt vigtigere...

    God dag
    Knus

    SvarSlet
  7. Nydelig bukett!
    Det er lurt å klippe litt, for da kommer det enda flere blomster som kan nytes!

    Klem

    SvarSlet
  8. Hej Eva. virkeligt smukt billed.elsker den franske lilje og spiret.Mine lupiner er også ved at afblomstre,så ud og klippe.K/H Jette

    SvarSlet
  9. Et imponerende bilde! Skjønne farger!
    Her var det meget med inspirasjon:o)

    Helene - Norge

    SvarSlet
  10. Smuk buket.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.