Fint lille læ skur

Da jeg var i Det Kgl. Danske Haveselskabs Have så jeg også dette skur, som jeg synes var så fint. Materialerne er ikke specielt luxuriøse, men det lille læ skur formår alligevel - trods det - at ose af charme og af at her er der gjort noget ud af det. Læg mærke til detaljerne i træet, med udskæringsarbejdet. Det er jo sådan nogle ting der lige gør, at udtrykket er lidt finere. Og at det blender i med væggen, - da farven passer så fint til den jernvitriol malede væg - gør jo ikke skønhedsindtrykket mindre. Om det er et læskur til brænde, eller om det er til at krybe i læ for regnvejr eller om det er en kyssebænk - hvad tror I? .


Kommentarer

  1. Det er et skur lige efter min smag og minder mig om mit yndlingslæskur i Brandts Have - falder perfekt ind i omgivelserne. Jeg kan også lide at siden er dækket med halmmåtte eller rør og jeg forestiller mig at sidde der i regnvejr og nyde livet:)

    SvarSlet
  2. Så fint! Min mann har laget et vedskjul i høst og dette er en fin oppmuntring til å lage noe mer ut av det, men ikke i år tror jeg:)
    http://furulunden.blogspot.no/2012/09/prosjekt-vedskjul-fra-a.html

    SvarSlet
  3. Skuret ser rigtig hyggeligt ud, jeg kan ikke huske at have set det på mine besøg i haven.... jeg må se bedre efter næste gang. Efter at jeg er holdt op med at arbejde kommer jeg ikke i København hver dag, men mon ikke der kan blive til en tur til Frederiksberg - jeg holder meget af den lille have. Tak for billederne.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.