Inspiration til os alle


Jeg er så glad for at der er kommet sådan nogle fantastisk flotte indlæg til ÅRSKAVALKADEN i år. 


Billederne er lånt hos Gitte, der har bloggen Fra Frø til Blomst


En af de skønne danske kavalkader, som jeg faldt helt i svime over er Gitte, der har bloggen Fra Frø til BlomstDet er sådan nogle smukke sammensætninger, Gitte viser, at jeg blev rigtigt inspireret. Specielt oktober var jeg helt tosset med.










Billeder er lånt hos Fra Aud på Dal, der har lavet en smuk hvid kavalkade.

Men jeg har også lyst til at fremhæve Aud på Dal , der har komponeret en hvid kavalkade, der garanteret kan få enhver blomsterentusiast i forårshumør. Besøg vores norske haveblogger, og kig med. Man ved jo aldrig hvad man ellers kan finde ;)

Har du lyst til at være med kan du sagtens nå det, vi slutter først den tirsdag den 15. januar 2013.


Her i huset er det den franske anemone der pryder stuen og gør mig i forårshumør, - og
til trods for det grå vejr der hærger lige nu, synger fuglene i haven, som var det en forårsdag i maj.



Du må have en dejlig
start på ugen! Husk at 
kigge på Årskavalkaden,
der kommer hele tiden
nye fine kavalkader til!

Kommentarer

  1. Tusinde tak for de rosende ord Eva og tak for initiativet med at samle alle de skønne årskavalkader :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.