Vær velkommen

Jeg håber du kom godt ind i det nye år? Allerede nu er mine forventninger til året - ikke mindst haveåret høje. I år må det godt blive en kort vinter. Jeg har så mange ting, jeg drømmer om at lave i haven, og ideerne er allerede, som mine iris i haven - begyndt at pible frem.

Det er lige nu næsten helt forårsagtigt ude: 7 grader. Det er lige før jeg må i haven.
Tiden idag går dog med jobsøgning, - og det er faktisk også spændende.

Tak til alle jer der har lagt jer ind som deltagere i årskavalkaden. Jeg synes det er hyggeligt at se at der også er nogle nye ansigter imellem fra vores skandinaviske naboer. Har du lyst til at deltage i årskavalkaden, kan du sagtens nå det. Den kører nemlig i 11 dage endnu. :) 

Du ønskes en rigtig
dejlig weekend!

Nytårsbordet hos hos her i Greve.





Kommentarer

  1. En kort vinter stemmer jeg helt klart også for. Det hele pibler op ude i haven og det kan ikke gå hurtigt nok med at lyset vender tilbage. Så vi atter kan komme ud og realisere vore drømme for det nye haveår ;o)Held og lykke med jobjagten og god weekend til dig også.

    SvarSlet
  2. Hej Eva.. Det lyder spændende! Jeg glæder mig til at se hvad du finder på i det nye haveår! :)
    Lad os krydse fingre for et tidligt forår og maaange gode havedage! :)

    Ja, jeg prøvede jo også at lave en lille årskavalkade i år. Det er meget hyggeligt, selv om jeg ikke havde så meget tid til de store armbevægelser. Men en lille samling billeder blev det da til!

    God weekend!
    Kh

    SvarSlet
  3. Anonym1/04/2013

    Jeg leger med den tanke at der ikke kommer mere vinter i år :-) God jobsøgning og god weekend!

    SvarSlet
  4. Jeg nøjes bare med at nyde de kavalkader du får ind... :)
    Held og lykke med jobsøgningen, det tyder på et år med spændende udfordringer.

    SvarSlet
  5. Lige som dig, har jeg også store forventninger til det nye år - Det kan kun blive godt!

    SvarSlet
  6. Det bliver et helt fantastisk godt nyt have år er jeg sikker på......og efter vinter kommer vår ;0) Smukt smukt dækket bord.

    Godt nyt år til dig og dine
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  7. Hej

    Sikke nogle flotte billeder du ligger her på din blog. Er helt vild med din måde at tage billeder på :o)
    Jeg er ny her på din blog og har meldt mig som fast læser.
    God dag

    Med venlig hilsen
    Tine Vogt
    www.haveglaeder.blogspot.dk

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.