Et foredrag jeg glæder mig til







Spændende foredrag om 
stauder, design og nye trends
På torsdag aften skal jeg til Falster og høre Marianne Follings foredrag om stauder, design og nye trends. I foredraget fortælles om, hvordan du planlægger og sammensætter dine staudebede, så resultatet bliver smukt og harmonisk. Der vil blive gennemgået eksempler på staudebede, nye trends og plantenyheder indenfor stauder. Det er for medlemmer af haveselskabet, men er man ikke medlem kan man godt komme med alligevel.
Marianne er en fantastisk inspirerende og dygtig havequinde. Jeg besøgte hendes have i sommeren 2012 da der var åben under havefestivalen og den er utroligt smuk. Jeg er derfor overbevist om, at der er masser at komme efter på torsdag, og jeg glæder mig.

Måske ses vi dernede? 
Læs mere om foredraget lige her.
Du kan også besøge Mariannes blog lige her

Kommentarer

  1. Det lyder som et spændende foredrag.

    SvarSlet
  2. Åh - tag mig med ;)

    SvarSlet
  3. For langt for mig, men der bor da nogen bloggere på de sydlige øer, så måske møder du nogen, du kender fra bloggen.

    SvarSlet
  4. Lyder rigtigt spændende, ville gerne høre det så du må tage et grundigt referat til os her på bloggen... God fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Åå! Jeg skulle så gjerne blitt med deg! Heldige du :) God søndag!

    SvarSlet
  6. Jeg ser også frem til et referat.
    God søndag.

    SvarSlet
  7. Hun ser inspirerende ud... Glæder mig til at høre, hvad du fik ud af det - god tur!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  8. Jeg kan desværre heller ikke komme på Torsdag! Er ellers sikker på at det nok skal blive rigtig spændende! Håber at Marianne holder foredrag en anden dag.. :)

    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers være hyggeligt at hilse på dig. Måske kommer der en anden god gang.

      Slet
    2. Ja bestemt! Men mon ikke muligheden byder sig en anden god gang! Rigtig god fornøjelse i aften! :)

      Ps. Sidder lige og sukker over de flotte billeder fra Mariannes have.. Det er bare så smukt! Jeg har godt nok set den et par gange live, men det er efterhånden lidt tid siden. Ingen tvivl om at den kun er blevet smukkere med tiden! SUK..

      Slet
  9. Hvis ikke det var fordi, at Falster ligger et pænt stykke vej fra Djursland, ville jeg da utrolig gerne med. God fornøjelse... håber du deler lidt ud af dine noter.

    SvarSlet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.