Frisk op og forny

Er du ikke helt i forårshumør endnu kan det være at du skal kigge ind forbi Tapet Cafe, hvor du kan finde de smukkeste tapeter til hjemmet, og så er det ovenikøbet DANSK design. 
Man kan vel næsten kalde firmaets kvindelige designer: Helene Blanche for den danske "Tricia Guild".

Tapet Cafe har en superflot hjemmeside med masser af fotos og flot inspiration, hvor man kan lade sig friste til nye tiltag i stuerne. Jeg er lidt lun på dette tapet for tiden, hvad synes du?

Jeg vil for god ordens skyld sige at dette IKKE er en annonce, men at Tapet-Cafe er en af de butikker som jeg mener fortjener at blive set. 

 
Et af de mange flotte tapeter du finder i Tapet-Cafe






Tapet-Cafe har nogle helt vildt smukke textiler, og laver forøvrigt også møbler som fx denne puf eller gardiner.







Kommentarer

  1. absolut... enig og især møblerne på det første billede er lige min stil ;) - snart go' weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. God weekend til dig også. Chatollet er smaskhamrende charmerende. Og gammelt og nyt er så flot sammen ;)

      Slet
  2. Aj hvor sjovt - jeg skrev netop om dette vildt inspirerende sted for en god uge siden(+) og netop dét tapet (bare i en isblå variant) har vi på væg i soveværelset. Vildt lækker sag, men jeg må lige fortælle, at det ikke var så enkelt at opsætte (overlap i mønster var lidt svært at se og krævede FULD opmærksomhed).
    Jeg gav soveværelset en make-over mens min mand var bortrejst nogle dage og jeg kan ikke råde dig til at sætte det op alene... Men det lykkedes og resultatet fryder jeg mig over HVER dag. Så fuld opbakning og tilslutning herfra:0)

    Skøn weekend der kommer lige om næsten-lidt fra
    Katinka

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katinka
      Hvor sjovt. Jeg tænker meget på fornyelse og kunne nok blive glad for nyt tapet jævnligt. Men det du har valgt i isblå nuancer lyder også ret flot. Tapeter gir et mere personligt hjem, hvis man altså bare tør dem.

      Rigtig god weekend
      Til dig

      Slet
  3. Anonym3/08/2013

    Min datter har tapet på sin ene væg fuldstændig mage til det på det øverste billede :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har ret god smag din datter :)
      Rigtig god weekend

      Slet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.