Så enkelt - og dog så smukt

Forleden hos Margit Engen, var Margit sød at lave denne søde og meget fine påske dekoration til mig. Jeg har her sat en pind i den for at holde den oprejst til fotograferingen.

Så enkelt - og dog alligevel smukt kan det gøres. Tusinde tak Margit! 
Jeg synes det er den mest naturlige og smukke påskekrans jeg endnu har set.

Vedbend, Elle rakler, Pil med gæslinger og små søde vagtelæg.


Jeg får helt lyst til påskefrokost og 
at gå i haven og pynte lidt til lejligheden.
'

Kommentarer

  1. Jeg er enig, det er smukt og enkelt:) Jeg får lyst til at finde æggene frem og så skal jeg ud og finde birkegrene til reder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gemt juletræet på grund af den flotte dekoration du lavede sidste år. Den skal jeg liiiige ind og lure på.

      Slet
  2. Ja, det ligner ikke den krans jeg også har fotograferet - det er blevet et maleri - meget smukt. Du kan trylle - du svinger lige din tryllestav og vupti noget unikt opstår :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Marianne. Jeg håber at vi må se dine billeder fra Margits smukke sted en af dagene.

      knus
      Eva

      Slet
  3. Ja, den er smuk, og dine billeder fortryllende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ulla. :)
      God weekend til dig og familien

      Slet

Send en kommentar

Læg gerne en hilsen eller en kommentar og få min sol til at skinne.

Kærlige hilsener Eva

Populære opslag fra denne blog

Det smukkeste træ i haven...lige nu

Anne Just's vidunderlige
kringle fra kaffehuset

Espalier - i den naturlige stil.